Levering & Retouren

Levering & Retouren

Leveringen:

De gemiddelde levertijd is 10-15 werkdagen. Onze producten worden rechtstreeks van de leverancier naar u verzonden. Door dit unieke bedrijfsmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten.

 

Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel.

Om in aanmerking te komen om je ruil/terugbetalingsverzoek te verwerken is de volgende informatie nodig:

  • Producten moeten in originele staat zijn met originele labels en etiketten.
  • De verpakking mag niet beschadigd zijn en moet in originele staat verkeren.
  • De te retourneren goederen mogen geen gebruikssporen vertonen.
  • Bestelnummer
  • Foto- of videomateriaal dat het probleem duidelijk aantoont (voor producten die beschadigd, niet zoals beschreven en onjuist zijn ontvangen)

Als de geretourneerde goederen niet aan deze voorwaarden voldoen, kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen. We behouden ons het recht voor geretourneerde goederen te weigeren als we vermoeden dat ze buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

Om een retourzending te starten, kun je contact met ons opnemen via info@Nately.nl. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies hoe je je pakket kan versturen en naar welk adres. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.

Voor vragen over retourzendingen kun je altijd contact met ons opnemen via info@Nately.nl.

Controleer altijd of je pakket een Track & Trace code heeft. Zonder bewijs van verzending met een Track & Trace-code worden zoekgeraakte retourzendingen niet vergoed. Het versturen van je retourzending per post zonder Track & Trace code is op eigen risico. Als klant ben je verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending, inclusief eventuele douanekosten: retourkosten worden niet vergoed. Als het pakket de status "lost in transit" vertoont, zijn wij niet verantwoordelijk voor de retourzending.

(Houd er rekening mee dat er hoge kosten kunnen zijn voor het terugsturen naar China ≈ €15-25).

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, laten we je per e-mail weten dat de retourzending is ontvangen. We storten het aankoopbedrag binnen enkele dagen nadat we je retourzending hebben verwerkt terug op je rekening.

Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:

a. Voor verzegelde producten. Als het zegel verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
b. Die door de handelaar zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk).
c. Die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
d. Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
e. Producten als ondergoed, lingerie, panty's en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiëne. Deze producten kunnen dus niet geretourneerd worden en worden niet in behandeling genomen.
f. Producten moeten binnen 14 dagen na aankomst worden geretourneerd.

Annulering van bestellingen
Het is alleen mogelijk je bestelling te annuleren 5 minuten nadat je de bestelling hebt geplaatst. Na 5 minuten worden onze bestellingen gestopt in het verwerkingsproces en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Om je bestelling te annuleren kun je contact met ons opnemen via info@Nately.nl nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender, retourkosten worden niet vergoed.